Pàgines

divendres, 27 d’agost del 2021

Hem fet el cim!

Avui ens hem aixecat tard perquè l’etapa era curteta. Em anat fins Arzúa, em pres un café amb llet i un croasant i hem anat a segellar la credencial. Hem acordat de quedar sobre les dues, quarts de tres per dinar.

L’Alfons s’ha quedat a Arzúa per fer unes fotos. Al cap d’una estona, trucada del Pau. Papa he caigut i he trencat la bici. Però tu estàs bé? Si, no m’he fet mal però hauries de venir a buscar-me.

Altres ciclistes l’han dit d’un taller a Arzúa. Ens trobem  i tornem a Arzúa. Al taller arreglen la bici mentre esmorzem. Quedem de trovar-nos a O Pedrouzo.

Trucada del Pau. Papa continuo fins a Santiago.

L’Alfons enfila cap a Santiago. TomTom portam cap a l’alberg. Li costa una mica arribar. Deixa el cotxe en un pàrquing proper a esperar al Pau.

Papa, estic entrant a Santiago, ens veiem a la plaça de l‘Obradoiro. L’Alfons va caminant, el Googel Map li diu que té 12 minuts per arrivar caminant. Com no, es perd i arriba mig hora tard. El Pau fa estona que s’espera.

Foto amb la bici davant la catedral i anada a l’alberg situat al Seminari Menor.

Migdiada sense dinar. A les 18:00 tornem a la plaça de l’Obradoiro, agafem un trenet turístic, que fa una ruta anodina, i anem a sopar una mica de marisc.

Demà, després de recollir la Compostelana, viatget fins a Fisterre on ens volem banyar en les gèlides aigües.